Wednesday 12 October 2016

30 Dagen Blog Challenge, dag 22


Social media en ik

Dat is een aparte relatie zoals elke relatie die ik heb misschien wel is. You either love me or hate me kennelijk en er is geen in between. Ik ben een flapuit en er is geen rem, je zou denken dat met typen je ook eerst moet denken voor je tikt.. maar nee, het staat er vaak al voor ik er erg in heb en dan denk ik oeps... kan het nog weg ? of dat had ik misschien moeten inkleden. Maar ik ben niet van het 'inkleden'.. het is bij mij patsboem en recht zo die gaat. Vind ik iets ergens van dan zeg ik dat ook en dat brengt mij dus dan ook regelmatig in de problemen. Nu denk ik 'jammer dan' . Om eerlijk te zeggen interesseert het me niet meer zo wat anderen daar van moeten vinden. Ik zat in allerlei Twitter inbox groepjes en dat vrat zoveel tijd dat ik er een dagtaak aan had alles bij te moeten lezen. Nu ik kennelijk wat gezegd heb wat niet goed viel bij de dames en ik uit het groepje lig, (het lijkt de middelbare school wel) heb ik weer zeeën van tijd! Heerlijk! Ook toen ik voor mezelf een Social Media stop had ingesteld, scheelde dat enorm! Ik was voor die tijd altijd bezig met plaatjes van mijn idool Benedict te editen en op Tumblr te zetten (en Twitter) maar sinds ik daar mee gestopt ben (geen zin en tijdrovend) heb ik weer veel meer tijd om andere dingen te doen. Lezen, serie kijken, of gewoon een keer lekker niks... niet heel de tijd met de laptop aan of de telefoon in je hand want o jee je mist wat! Het enige wat je mist is je eigen vrije tijd! Ik zit wel op een hoop social media sites maar ik hoef er niet meer zo nodig elk uur op te kijken.
Al moet ik wel zeggen dat ik door diverse social media sites van een aantal online friends real life friends heb kunnen maken en dat is me ook heel wat waard! :)

© KH

No comments: