Monday 10 October 2016

30 Dagen Blog Challenge dag 20



Celebrity Crush

Iedereen die mij kent of regelmatig mijn blogs leest weet dat ik een celebrity crush heb. Of 2 eigenlijk.
Mijn allereerste is op muzikaal gebied en is de love of my life vanaf 1978 en afgelopen week is hij 65 geworden. Maar damn he still looks good.... 😉

Sting

De tweede is een acteur die ik pas 'ontdekte' toen ik Sherlock ging kijken op de BBC en dan pas de derde serie. Beetje laat maar ik heb een inhaalslag gemaakt. Soms denk ik dat het over is en dan komt hij weer met een waanzinnige nieuwe rol op de proppen die hem weer onweerstaanbaar maakt. Plus zijn hele manier van doen, zijn kijk op de wereld is aantrekkelijk. En hij is ontzettend funny ook nog. 

Benedict Cumberbatch als Sherlock

© KH

1 comment:

MelodyK said...

Al noem ik het dan geen crush in mijn geval.... ik kan jouw keuzes helemaal begrijpen....

Benedict vond ik altijd al geweldig maar sinds ik heb gezien hoe hij in The Hobbit deelnam en hoe hij zich op die rol stortte (met enorme dank aan de appendices bij die films) ben ik over uit en voorbij -ex=fan van hem ;-)