Sunday 24 November 2013

Muziek op Zondag, Kippenvel



Soms is muziek zo mooi dat je er kippenvel van krijgt. Woorden zijn dan verder overbodig eigenlijk, alleen genieten. Al besef ik me dat het voor ieder weer verschillende muziek zal zijn.
Een kleine greep uit de vele songs die mijn kippenvel bezorgen:

Stromae-Formidable

Elbow-The loneliness of a cranedriver

Vooral deze versie Op Werchter, de jongen het festival leeft zich zo in, zoals ik zou doen. Ik heb ze alleen live mogen horen door de gsm van zoonlief vorig jaar toen hij op Sziget was. :)

Editors-No sound but the wind

Coldplay-Fix you

oh die Freddie nog steeds ontroerd hij me.

Queen-Love of my life (Live at Wembley 1986) (in de stromende regen)

Led Zeppelin-Kashmir

beetje vroeg maar mag al wel hoor (Tom Smith's stem mag altijd van mij!)

Smith & Burrows-When the Thames froze


© KH

3 comments:

Dzjiedzjee said...

De eerste twee ken ik niet. Daar ga ik 's wat meer over opzoeken ;-)

Groeten uit Sneek,
dzjiedzjee.blogspot.com

A van de Aa said...

Queen springt er wel met kop en schouders bovenuit.

Kati said...

Die eerste is een Belgische zanger GertJan maar met dit lied meer n chansonnier zo mooi!

A ja Queen blijft mooi!