Thursday 21 June 2012

Cat in the Hat

Vroeger als kind had ik een boekje, van een gekke kat met een hoed. Het rijmde niet zo mooi als in het Engels, maar ik vergeet nooit meer de tekeningen erin. Vooral wat de kat at, iets groenigs o ja, groene eieren met ham! Rillend keek ik ernaar maar gefascineerd ook. Ergens heb ik de dvd nog opgenomen van tv, nog klaar liggen om een keer te kijken.
Al rond surfend op het www kwam ik onderstaande tegen. En alles kwam in een keer weer boven. Jammer genoeg heb ik dat boekje niet meer. Veel van vroeger is bewaard maar dat boekje niet meer. Toch maar eens die film gaan kijken... Want er staan een hele hoop wijze dingen hieronder... die je als kind toch eigenlijk niet besefte...

© KH

1 comment:

klaproos said...

een prachtige serie kati,
ik heb 'm opgeslagen :-)

xxx