Sunday 4 December 2011

Muziek op zondag, movie songs

Soms denk ik: Waar zal ik het nu weer eens over gaan hebben? Muziek genoeg daar niet van. Van de week bleef er ook weer van alles in mijn gehoor hangen. Maar onthouden ho maar.
Zit ik net een antwoord aan Daan te tikken en ineens schiet het me te binnen! Natuurlijk! Dat is het! 

Songs die blijven hangen na een film. Of die bekend geworden zijn door een film, die zodra je ze hoort denkt: Ja dat is van die film! Er zijn er natuurlijk nogal wat maar een aantal zijn zo herkenbaar dat ik ze met jullie wil delen en jullie denken: O ja, natuurlijk, van die film! 


Not the best quality maar dan heb je ook het hele eind: Brilliant!






JAAH!! Ook even deze! (sorry ben melig!)



Ahum kuch, zo uitgedanst? Nu weer serieus! :-D





O deze is ook leuk: Ferris Bueller's Day off:



Toen deze film met John Travolta uit kwam mocht ik er niet heen. 11 was ik. De LP had ik wel. Grijs gedraaid heb ik hem!



Ik besef dat er veel meer films zijn met songs die zijn bijgebleven, maar dan wordt deze blog zo lang! Dus dit is een kleine selectie van wat ik leuk of mooi vind en denk dat bij veel mensen wel een bel doet rinkelen. Wie weet in een andere muziek op zondag meer movie songs, er zijn er nog genoeg over!

© KH

3 comments:

Daan said...

ha! ik vond ze een keer allemaal leuk!! {vooral de tweede, en die van Nick eh, Garfunkel en Simon}

misschien iets voor mijn Something New December...

;-)

Sheri said...

Yes, I like them all too but now I have Move It, Move It stuck in my head! Help! HAHA! Good memories with these.

Kati said...

Hahaha Sheri! :D Just reading your comment brought it in my head again! ;)

Daan, gisteren weer eens Love Actually gekeken! Gezien dat ik die met Hugh Grant vergeten ben! O die ga ik nog wel een keer posten, zo'n gave (en veel te korte) clip!