Sunday 30 October 2011

Muziek op zondag, Easy Listening

De klok is weer een uur terug gegaan. We moeten allemaal weer even wennen aan een ander ritme. Niemand heeft mij nog geleerd hoe mijn biologische klok teruggezet moet worden dus ik lag lekker om 6 uur met wijd open ogen te kijken. Dus langzaam wakker worden, wennen aan de wintertijd. (van mij hoeft die flauwekul dus allemaal niet) Ik heb inmiddels al een lange boswandeling achter de rug. En nu even tijd voor wat rustige muziek: 








Echte zondagochtendplaat!


Dit gaat door alles heen, kippenvel! Geweldig! (valt onder een hele andere categorie maar toch even geweldige Soul)






© KH

2 comments:

Sheri said...

It always takes me so long to get used to the time change too!

I love Norah Jones!

Kati said...

Sheri, I didn't know they had daylight savings time in the USA too! You are never too old to learn something new each day.