Sunday 23 October 2011

Muziek op zondag, Coldplay



Van de week kwam mijn buurman mij de nieuwste cd van Coldplay brengen. Ontzettend lief van m. Gisteravond hadden we een lange autorit en de cd ging mee. Heerlijk voor onderweg, konden we meteen eens goed luisteren wat voor moois de heren nu weer uitgebracht hadden. En of het mooi is! Ik bedacht me dat ze al jaren zoveel moois maken, maar ze pas echt doorgebroken zijn met ´Viva la Vida´. Zonde eigenlijk als je bedenkt dat al het andere moois voor een kleiner publiek toen was. Maar och zij zullen er geen boterham minder om eten op het moment denk ik! ;-)





Uit al dat moois is het lastig kiezen wat op mijn zondag blog te zetten. Maar wat vind ikzelf nu echt vreselijk mooi... Nou dit is het geworden:

Van de nieuwe cd:













Maar het blijft moeilijk kiezen uit zoveel moois, er is simpelweg té veel om uit te kiezen! :-)

© KH

4 comments:

Daan said...

x

dankjewel voor een blog vol moois van Chris & friends...
hoef ik het niet meer te doen...
;-)

Kati said...

Er kunnen niet genoeg blogs over chris and friends zijn dus please do...!

Kati said...

Ze schijnen trouwens ook weer naar Nederland te komen. Ben toen in Ahoy geweest ik geloof 2 jaar geleden. Zo gaaf om daar echt bij te zijn.

Sheri said...

Music can really make a difference in a person's life. Glad you found someone inspiring!