Sunday 20 January 2019

Muziek op Zondag; Guilty Pleasures

Sommige mensen noemen het 'foute muziek' anderen een zogenaamde Guilty Pleasure. Feit blijft dat er eigenlijk niet zoiets is als fout, of een guilty pleasure. Muziek is smaakgebonden en waar de een stiekem van geniet omdat het hoegenaamd 'fout' zou zijn, daar moet de ander niet aan denken.
Ik ben zelf allergisch voor Marco B. en eigenlijk ook voor Hazes (sr. en jr. ). Nederlandstalig is voor mij alleen leuk als het wat met mij doet, me kippevel bezorgt. Dat is iets voor een andere keer; voor nu mijn Guilty Pleasures; Fijne Zondag!

Een van mijn favoriete nummers; normaal totaal niet mijn smaak, maar wat ik al zei, het doet iets met me; 

Een echte Guilty Pleasure, if ever there was one! Voor de fans, Ridge van the Bold and the Beautiful speelt in deze band; (ooit een blauwe maandag naar gekeken)


Need I say more; 


Ik ben verzot op soft rock zoals dit ; 


En Whithesnake;


Van de film Top Gun en eigenlijk wel een beetje een guilty pleasure; 


oeh bijna vergeten! 


En dan de ultieme guilty pleasure; 


© KH

No comments: