Wednesday 17 January 2018

Wednesday Wisdom; Schrijven

Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self.
                             -Cyril Connolly

 Als ik niet kan schrijven dan zit ik vol zo gezegd. Mijn hoofd loopt vol, mijn gedachten gaan alle kanten uit. Mijn toetsenbord van mijn laptop had er genoeg van kennelijk en ik moest veel tekens en letters met de ALT toets doen, waardoor het een eeuwigheid duurde eer ik wat op het online papier had. Maar onlangs zei een van mijn online vrienden uit Japan of all places mij dat ik simpelweg een toetsenbord met usb aansluiting hoefde aan te sluiten op mijn laptop en ik kon weer verder. En verdomd! Zie hier het resultaat. Gewoon een goedkoop ding van de Handyman en ik kan weer vooruit! Ik ben zielsgelukkig uiteraard! Want niet kunnen schrijven is niet fijn.

© KH

No comments: