Wednesday 19 October 2016

30 Dagen Blog Challenge dag 29



Mijn eerste baantje(s) 

Toen ik nog op de lagere school zat gingen we al met mijn moeder mee naar de boer om zelf bonen te plukken. Niet echt een baantje maar zo zagen wij dat wel soms. ;)
Ik had oppas baantjes bij vrienden van mijn ouders maar mijn eerste echte baantje was op mijn 15e in de buurtsuper. Vakken vullen, eerst elke maandagavond en later zodra je uit school was en nog weer later werd het meerdere keren per week. Het verdiende lekker en ik was vooral verantwoordelijk voor de zuivelafdeling die door mij op datum gecontroleerd werd en keurig gespiegeld. Pas als dat af was ging ik de rest doen. En dan 1x in de zoveel tijd de balans opmaken ook zo'n lekker werkje... Maar gezellig was het wel, temeer omdat mijn beste vriendin er ook werkte. :)

© KH

1 comment:

MelodyK said...

indrukwekkend rijtje... bezig bijtje was je, ben je nog steeds. topper