Monday 3 October 2016

30 Dagen Blog Challenge, dag 13



Mijn favoriete film

Oei, daar vraag je me wat, dat is net zoiets als; wie is je lievelingskind... 😁 Ik heb er geen, of in het geval van de films, kan ik niet kiezen. (kinderen zijn me beiden even lief)

Maar goed ik waag een poging;


Labyrinth met David Bowie is altijd 1 van mijn favorieten geweest. Misschien wel dé favoriete...

En dan hebben we natuurlijk ook nog Charlie and the Chocolate factory


van de onlangs overleden Gene Wilder. Ook geweldig.




En deze... heerlijk! The Princess Bride. Geweldige film.
Verder ben ik gek van ;

dit soort films... ik hou niet van musicals maar wel van die oude van Gene Kelly en vooral Danny Kaye!
Maar ook de Harry Potter films en Hobbit en LOTR films etc.. En vooral veel scifi... en Benedict Cumberbatch natuurlijk .

© KH

1 comment:

MelodyK said...

En geen in dit rijtje verbaast me..... integendeel moet ik bekennen ;-)

fijn dat het je toch gelukt is.....