Wednesday 21 September 2016

30 dagen Blog Challenge ; dag 1

En daar is meteen mijn eerste challenge al... iets waar ik al een tijdje mee worstel; schrijf ik in het Nederlands of in het Engels? Soms kan ik me beter uiten in het Engels maar soms lezen er ook online vrienden van 'all over the world' mee en dan is Engels weer handiger. Melody waar ik deze blog challenge van heb, zei me: Waarom kan het niet allebei? Ja waarom eigenlijk niet? Het is mijn blog, als ik zin heb in Engels doe ik Engels heb ik zin in Nederlands doe ik Nederlands.

Zo dus de naam van mijn blog. Ooit was het Kati's Krabbels en toen ik in al mijn (ahum) wijsheid besloot dat het maar Engels moest worden, is het vertaald naar Scribbles wat hetzelfde betekent dus.
Ik heb een aantal vaste terugkerende thema's op mijn blog en dat zijn de kunst op vrijdag, quotes op zaterdag en de muziek op zondag. Verder doe ik waar ik op dat moment zin in heb.
De laatste tijd wat minder, soms wat meer. Maar over het algemeen het liefst iets waar ik van leer, mijn gedachten over kwijt kan of als t mee zit, een gedicht of kort verhaal.
Soms zit mijn hoofd daar zelfs te vol voor helaas. Hopelijk komt daar nu verandering in.

Thanks Mel... :)

© KH

1 comment:

MelodyK said...

Wat leuk !!!

En weet je? Doordat ik nu teamlid ben van https://abcwednesday-mrsnesbitt.blogspot.nl/ krijg ik tegenwoordig ook 'anders-talig' bezoek op mijn blog en dus heb ik de essentiële dingen er in beide talen staan, het Nederlands en het Engels...

De andere 'buitenlandse' uitdagingen waaraan ik meedoe kennen in de meeste gevallen alleen maar een titel dus dan is het niet zo moeilijk. Wil ik er wel tekst bij zetten dan doe ik het in beide talen... werkt ook prima... dus niet of of maar en en...

En ja natuurlijk, graag gedaan, what ever you need girl!

Whet enige waar het om draait is dat jij lekker(der) in je velletje komt te zitten want dan komt alle schoonheid helemaal naar buiten en indien gewenst door jou, profiteren jouw blogs daar ook weer van.

xx