Sunday 11 May 2014

Muziek op Zondag, muziek voor mama


Vandaag is het Moederdag. Maar om heel eerlijk te zijn, ik vind het maar een commercieel gedoe. Mijn eigen moeder ook dus daar zal ik het dan wel van hebben. ;) Moederdag is bloemendag zegt ze altijd en niet het gedoe wat ze ervan gemaakt hebben. Tegen mijn eigen kinderen zeg ik ook: geen gedoe alsjeblieft. Natuurlijk is een bloemetje leuk, maar meer ook niet. 

Wat ik wel ga doen is lekker mijn eigen muziek laten horen hier. Of in ieder geval, de muziek waar ik van houd. Dus Sit back and relax! :) Happy Mother's day! 

Sting is the love of my life, nog steeds de man die mij al sinds jaar en dag kan beroeren en bekoren met zijn muziek: 



Dido maakt mij blij met haar muziek, al ben ik nog zo down. Ik zet haar songs op , eender welke, en ik ben happy: 



En Coldplay... zelfde laken een pak eigenlijk, makes me happy! 
En dat is de bedoeling van muziek, toch?



© KH

No comments: