Sunday 9 February 2014

Muziek op Zondag, Live recorded

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/2/22/CheapTrick_Live_atBudokan.jpg/220px-CheapTrick_Live_atBudokan.jpg

Vandaag songs die live opgenomen zijn.

Recorded in San Quentin prison in Februari 1969:





Dit was de eerste LP die ik kocht, ok, er was niet veel keus in het kleine stadje waar ik destijds woonde, maar achteraf ben ik wel blij met mijn keus, niet slecht voor een 9 jarig meisje! :) Alleen die gillende Japanse meisjes... een hele LP lang.. pff! ;)



Ik ben ooit naar een Eagles cover band geweest, en zij deden dit nummer ook, zo mooi, kippenvel! Prachtig! Net de 'echte' Eagles..



Nu mijn oudste zoon zichzelf gitaar leert spelen, is hij ook the Beatles aan het leren waarderen, hoe moeilijk het is om die nummers te leren spelen. (ik kan het me alleen maar voorstellen, want ik kan het niet) Altijd roepen dat the Beatles niks is, tot ze het gaat luisteren en leren spelen! Ik hou daar wel van! :) 





© KH

1 comment:

A van de Aa said...

Een aardige mix met van alles en nog wat.