Sunday 26 January 2014

Muziek op Zondag, Dreams

http://www.searchquotes.com/sof/images/picture_quotes/31525_20120927_211035_Dreams_06_quotes.jpg

De mooiste liedjes gaan over dromen. Wakker worden tijdens een mooie droom is iets wat niemand graag doet. Mijn dromen zijn de laatste tijd van dien aard dat ik spijt heb wakker te worden! En terug krijgen als je je omdraait gaat helaas niet. Of je moet je erin trainen heb ik begrepen.

Daarom deze muziek op zondag over dromen/dreams dus.



I just love John Mayer...



Hij zingt over de dromen waarin je zelf bepalen kunt hoe ze gaan, nou dát lijkt me nou prettig, dat je denkt in je droom: O ik droom en dát gaan we nou eens doen. :)









Soms is niks lekkerder dan even lekker dagdromen:





© KH

2 comments:

klaproos said...

wakker worden uit zo'n droom is wel hard ja,

fleedwood mac doet het voor mij vandaag: -)

dag kati,
heb het goed,

xxx

Dzjiedzjee said...

Je hebt de afgelopen dagen weer prachtige dingen gepost Kati! Het is elke keer weer een plezier om op je blog te vertoeven ;-)

Prettige dag verder!
http://dzjiedzjee.blogspot.com