Sunday 22 December 2013

Muziek op Zondag, Serious Request 2013



Ieder jaar weer is het vaste prik hier in huis: Serious Request gaat aan op tv. We zitten aan de buis gekluisterd. Ik weet niet wat dat is, wat zo boeit, de drie dj's in dat huis die voor een goed doel 6 dagen 24 uur per dag radio maken. Maar boeien doet het. Ook ik doneer elk jaar weer in de vorm van een plaat aanvragen waar ik geld voor overmaak. Want laten we wel wezen, ook al hebben veel mensen het hier ook steeds minder, zo slecht als in sommige landen is het hier nog lang niet en de meeste mensen kunnen altijd wel iets missen, toch?

Elk jaar sterven ruim 800.000 kinderen aan diarree, elke dag 2.200 kinderen. Dat zijn ruim 70 volle schoolklassen per dag. Let's clean this shit up.

Hier een aantal nummers die aangevraagd worden: 

Het nummer wat bij mij maar blijft hangen en wat ik daarom aangevraagd heb: 


Keane-Bend and break (door mijn zusje aangevraagd) 




Wat waarschijnlijk wel dé hit van SR13 zal worden is dit nummer (je moet er van houden) 


© KH


No comments: