Sunday 10 November 2013

Muziek op Zondag, Drumsolo's

Mijn Jongste zoon wil graag een drumstel. Ooit... Nu heeft hij ooit op drumles gezeten en schijnt hij talent te hebben. Jammer genoeg stopte de leraar en is zoonlief nooit verder gaan zoeken naar een nieuwe. Ook met het sparen van een drumstel is  hij nog niet echt actief bezig geloof ik. Inmiddels is hij 16 en verzot op rockmuziek. Je kunt hem (zoals zoveel jongeren) uittekenen met die dingen in zijn oren.

Tijd dus voor songs met mooie drumsolo's erin; Maar eerst deze: Een in het kader van Jong geleerd....
De snoet van het manneke! Geweldig!

Little boy drumming

Led Zeppelin-Moby Dick

Van Halen-Hot for teacher

The Beatles-The End

Queen-Dragon Attack

The Who-Won't get fooled again

Phil Collins-In the air tonight

Maar voor mij is er maar 1 die de beste drummer is, en dat is natuurlijk:

Stewart Copeland Voorheen van the Police. Ik heb het genoegen hem live te mogen zien, en van dichtbij. Hij is geweldig! :)

© KH



3 comments:

Dzjiedzjee said...

Hahaha! Ik zie het al. Jij houdt wel van een beetje reuring op de zondag ;-)

Groeten uit Sneek,
dzjiedzjee.blogspot.com

Dzjiedzjee said...

Hahaha! Ik zie het al. Jij houdt wel van een beetje reuring op de zondag ;-)

Groeten uit Sneek,
dzjiedzjee.blogspot.com

Kati said...

Ja zeker Gert jan Zo op z'n tijd is dat best lekker toch 😉