Sunday 15 September 2013

Muziek op Zondag, Happy Birthday to me

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg6RVYhu8yeWNlBLscx9ZAm7cN15M7yIP1tpqEqIUQsMcKEOCiGWZ3AAxygMk4ABEMqcgrlPJdSSe1TFIWgEv6Qeh_fnL3DJQgllgyBiJVtSb5-enMk1IE1W6OWmHRpMOiKQHRLhDPDtok/s1600/twee+slingers+roze+bies.jpg

Ik moet er even in komen. In voorgaande jaren had ik het weken van te voren: het 'hoera, ik ben bijna jarig gevoel' maar nu dit jaar? Dit jaar heb ik er gewoon geen zin in. Heel raar voor iemand die altijd zo'n zin had/heeft in 'jarig zijn'.. Dit jaar hebben de emoties van de afgelopen tijd, het gedoe met de pubers en hier thuis gewoon de overhand zo lijkt het. Ik kan het niet van me afzetten gek genoeg. Het hoeft even niet. Maar ja, jarig ben ik toch. 46 jaar alweer, jeetje ik ben officieel ouder dan mijn opa ooit geworden is... Is dat even een raar idee! Wat loop ik dan te miepen over een stelletje 'draken ' van puberende pubers! http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley2813.gif
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien, dat ben ik...
Je wordt ouder mama, geef t maar toe...

Even in de stemming komen door wat birthdaysongs op te zetten, komt t vast goed vandaag! http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley3520.gif

Kings of Leon-Birthday

deze plak ik zelf vaak op de tijdlijn op Facebook van mensen die jarig zijn. Leuk in elkaar gezet filmpje:

The Beatles-Birthday

Good Charlotte-Like it's her birthday

Stevie Wonder-Happy birthday

The Maine-Birthday in Los Angeles

© KH

5 comments:

klaproos said...

ik zing keihard met stevie mee,
"happy birthday tou ya"

en ik hoop dat deze dag tóch een heel feestelijk tintje mag krijgen,
de zon hangt al aan de hemel....
dus het moet helemaal goekomen.

xxx

A van de Aa said...

Proficiat en vele jaartjes toegewenst.
Moet nu denken aan de quotes.
En nou nog een grote meid worden
;-)
Fijne dag vandaag.

Kati said...

Thank you, Klaproos en A! Ja A die quotes waren t voorprogramma. :D

Anonymous said...

Gefeliciteerd maar je watert dat niet zo, vorig jaar heb je dat weg geveegd


Julia

Dzjiedzjee said...

Een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd!! ;-)

Groeten uit Sneek,
dzjiedzjee.blogspot.com