Sunday 2 June 2013

Muziek op Zondag, voor Jolanda

 http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/354/9/3/red_candle_by_rainbows_stock-d35a3w1.jpg

Afgelopen week kreeg mijn vriendin Jolanda heftig nieuws. Haar man heeft kanker. Als ze niets doen, heeft hij nog 3 maanden, als hij chemo krijgt misschien 1 tot 2 jaar. Hij is nog geen 50. Ze hebben samen 2 kinderen waarvan de jongste net als mijn zoon pdd-nos heeft. Zo hebben zij en ik elkaar ook leren kennen.
Het is schrikken, zo jong ook. En omdat deze dagen mijn gedachten steeds bij haar en haar gezin zijn, is deze muziek op zondag voor haar, met muziek waarvan ik weet dat zij ervan houdt:
En ik wens haar en haar man en kids alle kracht en sterkte van de wereld toe!













© KH

1 comment:

Unknown said...

Wat ken je mijn smaak toch goed....dank je wel lieve vriendin. xxx