Sunday 11 November 2012

Muziek op Zondag, U2



Vandaag een muziek op zondag gewijd aan de Ierse rockband U2. Lief heeft alle cd's en heeft diverse malen een concert mogen bijwonen, ik niet helaas maar ik vind ze wel erg goed en ben dan ook blij dat hij alle cd's heeft. :-)
Mijn muziek smaak is vrij breed al heb ik zo mijn favorieten, maar U2 heeft altijd wel tussen die favorieten gestaan. Maar echt aan de buis gekluisterd zat ik in 1985 bij het Live Aid concert terwijl boven mijn cassette recorder meeliep om het op te nemen (ik heb het bandje nog).
Die live versie van Bad is dan ook mijn favoriete nummer, maar er zijn er meer die ik erg goed vind:















Er zijn er té veel die ik mooi vind.

Maar ik moet het hier bij laten, ik vrees dat mijn oude laptop het niet meer aan kan, het geluid klinkt heel vervormd en het lijkt wel of de geluidskaart het aan het begeven is! (wat ik niet hoop)

Fijne zondag!

© KH

No comments: