Sunday 28 October 2012

Muziek op zondag, the Last Post

Het laatste eerbetoon aan mijn oma. Deze laatste dag van de week is de wake, morgen de uitvaart. Ik wil me ook even verontschuldigen bij mijn medebloggers dat ik deze afgelopen week minder bij jullie bij komen lezen en reageren. Mijn hoofd was even elders zoals jullie zullen begrijpen. Ik hoop er de komende tijd weer wat meer tijd voor te kunnen vrij maken.

De muziek waar oma van hield, dat wil ik jullie niet aandoen, ;-) Sorry oma, dat wil ik niemand aandoen, James Last, is nu niet echt muziek waar iedereen van houdt. Duitse Schlagers ook niet. Ik weet ook niet of je daar de laatste tijd nog naar luisterde, het zal meer André Rieu geweest zijn. De muziek die er morgen gezongen wordt is die van het kerkkoor waar mijn moeder ook lid van is, het voltallige koor zal wel aanwezig zijn, vermoed ik.
De meest gedraaide songs op een begrafenis wil je ook niet: Time to say goodbye, kan ik echt niet meer horen! Vreselijk draak van een nummer! Maar wat dan wel?

Een aantal afscheidsnummers met kippenvel:













© KH


No comments: